Etiquetes

,

Moments difícils. La crisi econòmica i financera afecta i molt a la productora. Els ànims estan caldejats, els nervis a flor de pell, els dubtes, les pors, els crits, les preocupacions, les males notícies… Tot plegat, el pa nostre de cada dia; tot plegat, nervis a la panxa, nervis a les mans… El fantasme del dolor a les mans que vaig començar a patir fa un any plana sobre meu…  Estic força nerviosa. La notícia de més gent que defalleix no m’ajuda gaire, perquè m’amoïna i m’estristeix.

1 de maig de 2009. Stop! A les 17.30h tots a la manifestació de lal Plaça Universitat. Consigna: ja n’hi ha prou! Em vull queixar, em vull poder queixar. No m’agrada el què visc. No sé què aconseguirem, junts, queixant-nos. Permeteu-me que sigui escèptica. Però sí que sé el què jo aconseguiré: cridaaaaar!!!, per dins o per fora!, saber que no sóc la única que ho passa malament, i tornar-me’n a casa pensant el què puc fer jo per ajudar-me, per facilitar-me les coses, i per mirar de fer-les més fàcils als qui m’envolten, estan per a ells, estan amb ells.

Estic amb tu.

Anuncis