Etiquetes

4 d’agost:

No sé perquè aquest dies sorto més aviat de casa per anar a la feina, de fet, vaig tant bé de temps que tot just passades les 9h em sobra temps per fer el llit i endreçar quatre coses de l’habitació o fins i tot per escriure una mica o llegir un parell de pàgines. És curiós. Com si a l’agost desapareixessin les presses, malgrat no estar de vacances, encara. Però, si no estic de vacances, i faig tot el què haig de fer pels matins quan em llevo, perquè em sobra temps?

L’encreuament Diagonal-Mallorca-Passeig de Sant Joan és un punt negre per la circulació de Barcelona. Dos quarts de deu del matí, avui, un altre accident de trànsit. Una noia en moto pels aires. Sort que no ho he vist, que tan sols he vist el cos, immòbil, sobre l’asfalt, i una munió de gent al voltant. M’esgarrifo, em poso a tremolar desitjant que no sigui ningú conegut qui està allà ajagut, però sobretot, que no sigui res greu. Em fan molta por, les motos. Miraré de no pensar-hi més.

Anuncis