Etiquetes

,

L’ombra de les meves cames es reflecteix sobre una paret, però no és una paret qualsevol, és la paret d’una piscina. Estic sola dins l’aigua. Aquesta piscina serveix per fer exercici amb l’aigua, no tant per nedar. Jo a més a més em relaxo. I observo. La llum és tènue, a fora. A dins de l’aigua, uns focos de llum ressegueixen tots els meus moviments a munt i a vall de la piscina. Em moc sigilosament, tallant les suaus onades que la força del meu cos provoca a l’aigua. Arribo al final de la piscina, agafo aire i m’amago sota l’aigua. M’empenyo amb els peus i bucejo; bucejo i em desplaço lentament, amb l’ajuda dels braços i les cames. Se m’acud girar el cap cap a la paret lateral, la de l’ombra. M’agrada la meva imatge nedant dins l’aigua. És realment la foto del dia!

Aliuska.

Anuncis