Etiquetes

, ,

Dos quarts d’onze de la nit. És cert que no he rentat els plats, però la cuina està recollida, així que els plats  poden esperar a demà. Em queda per endavant una hora i mitja que he decidit aprofitar realment per a mi. Sense tele, sense facebook, sense ràdio. Només jo, amb l’ordinador al costat descobrint nous grups i cançons gràcies a l’spotify, un bolígraf, i la meva llibreta Moleskine.

M’acomodo sobre el llit, agafo els meus relats del blog que he imprès per la tarda, i començo a subratllar, apuntar, marcar… Característiques d’ella, d’ell, localitzacions, personatges nous, interrogants que planto aquí i que hauré de desvetllar en algun moment!! Tot queda esquarterat, disseccionat en deu mil trossos, com un trencaclosques. Ho anoto tot, i ja anotant-ho se m’acuden més idees, més situacions, futurs arguments, justificacions. Aaarrrrggg! M’encanta! L’hora i mitja s’esfum, plego. És tard. Me’n vaig a dormir, satisfeta.

Anuncis